Aktuality

organizace běhu

Protože se množí dotazy týkající se organizace samotného běhu, pojďme si říci, jak to celé bude - nebo alespoň, jak je to v plánu. :)

Od 14 hodin budou v Rokli poblíž Kavárny dvě místa pro registraci - jedno, kde se budou zapisovat jednotlivci, a druhé, které je určeno pro firemní štafety. Obě budou označena a na obou budou milé mladé dámy, které vás pečlivě zapíší, zinkasují od vás startovné a zodpoví všecky vaše případné dotazy k běhu. Vy se následně přesunete pod startovní oblouk a začnete kroužit jednotlivé okruhy, jejich počet si budete evidovat buď pomocí vlastního trackeru, nebo pomocí našeho sofistikovaného sponkového, již dvěma lety prověřeného, systému, případně kombinací obého. Jakmile doběhnete, přijdete znovu k registraci, dámy vám spočítají sponky nebo vyhodnotí záznam z vašeho trackeru, a do kolonky a na certifikát potvrzující účast na běhu k vašemu jménu dané číslo zapíší. 

Velmi podobné to bude i u štafet, které jsou ale letos naprostou novinkou, proto vás hlavně zde prosíme o shovívavost! Zde budeme kola sčítat, průměrovat, derivovat, integrovat - abychom spravedlivě určili vítěze. 

Samozřejmě, pokud si jdete zaběhat jen pro zábavu a počítat nechcete, nemusíte. Na celém odpoledni je krásné, že si ho všichni děláme sami tak, aby nás bavilo. 

Tedy - v rozmezí 14. až 20. hodiny můžete přijít kdykoli, stejně tak běhat můžete "v kuse" nebo fyzickou aktivitu proložit konverzací s přáteli, něčím dobrým na zub nebo klidně i pěnivým mokem. Dobrovolné je (u jednotlivců) i startovné - kompletně poputuje na účet Domu pro Julii, takže předem děkujeme za vaši štědrost. 

Rekordmani se letos mohou těšit na putovní poháry, které už se ladí a leští do jejich nejkrásnějši podoby, aby odpoledne zdobily stoly registrace, po zbytek roku pak místo určené každému jednomu z nich vítězem dané kategorie.

Těšíme se na vás na startu už za necelých 5 dní! :)